.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یمن تردد کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی را در دریای سرخ و دریای عرب ممنوع کرده است، اما تل‌آویو سخت در پی ایجاد مسیرهای جایگزین برای انتقال کالا از طریق کشورهای خلیج فارس به فلسطین اشغالی هستند....(خبر)
(ادامه)
سفیر یمن در تهران گفت: در پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس به کشورمان هر هدفی در تیررسامان باشد می‌زنیم و این بخشی از پاسخ ما به این تجاوز است. هر هدفی در تیررس باشد می‌زنیم
سفیر یمن در تهران گفت: در پاسخ به حملات آمریکا و انگلیس به کشورمان هر هدفی در تیررسامان باشد می‌زنیم و این بخشی از پاسخ ما به این تجاوز است.(ادامه)
در ادامه درگیریهای یمن با حامیان رژیم صهیونیستی، عضو شورای عالی سیاسی یمن هشدار داد که هر گونه ماجراجویی آمریکا علیه صنعاء، به شکست منتهی خواهد شد. انصارالله: هر گونه ماجراجوایی آمریکا علیه یمن شکست می‌خورد
در ادامه درگیریهای یمن با حامیان رژیم صهیونیستی، عضو شورای عالی سیاسی یمن هشدار داد که هر گونه ماجراجویی آمریکا علیه صنعاء، به شکست منتهی خواهد شد.(ادامه)
سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد ارتش این کشور یک کشتی متعلق به نیروی دریایی آمریکا را در پاسخ حملات اخیر آمریکا و انگلیس به خاک یمن هدف حمله قرار داده است. ارتش یمن یک کشتی نیروی دریایی آمریکا را هدف قرار داد
سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد ارتش این کشور یک کشتی متعلق به نیروی دریایی آمریکا را در پاسخ حملات اخیر آمریکا و انگلیس به خاک یمن هدف حمله قرار داده است.(ادامه)
وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه هیچگونه سلاحی به یمنی‌ها نداده‌ایم و اگر آمریکا اطلاعاتی در این رابطه دارد باید مستندات را در اختیار ما بگذارد، تصریح کرد: اگر فورا نسل‌کشی علیه غزه متوقف شود، امنیت به دریای سرخ بازمی‌گردد / ما بخش مهمی از منطقه و امنیت منطقه هستیم ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: به منظور تامین برق پایدار و با قابلیت اطمینان بالا، ١١ طرح مهم فوق توزیع و انتقال در استانهای مازندران و گلستان از مهر ماه گذشته با حجم سرمایه گذاری ٢٧٠٠ میلیارد تومان آغاز شده و در حال اجرا است.

طرحهای توسعه شبکه برق منطقه ای مازندران و گلستان با سرعت در حال اجرا است
شمال نیوز: به منظور تامین برق پایدار و با قابلیت اطمینان بالا، ١١ طرح مهم فوق توزیع و انتقال در استانهای مازندران و گلستان از مهر ماه گذشته با حجم سرمایه گذاری ٢٧٠٠ میلیارد تومان آغاز شده و در حال اجرا است. (ادامه)
قطر از میانجیگری موفق و نتیجه بخش این کشور در توافق بین رژیم صهیونیستی و گروه مقاومت حماس خبر داد. قطر از موفقیت در میانجیگری حماس و تل آویو خبر داد
قطر از میانجیگری موفق و نتیجه بخش این کشور در توافق بین رژیم صهیونیستی و گروه مقاومت حماس خبر داد.(ادامه)
زمین‌لرزه ۷.۶ ریشتری امروز در دریای ژاپن با هشدار سونامی در سواحل این کشور، کره‌ شمالی، کره‌ جنوبی و روسیه همراه شد. هشدار وقوع سونامی در کره‌شمالی، کره‌جنوبی
زمین‌لرزه ۷.۶ ریشتری امروز در دریای ژاپن با هشدار سونامی در سواحل این کشور، کره‌ شمالی، کره‌ جنوبی و روسیه همراه شد.(ادامه)
شمال نیوز : با احداث تونل، آب چشمه روزیه را به سمت سمنان منحرف کردند و تلار را خشکاندند و امروز هم چشم به اسبه‌رو تیز کردند و هنوز هم مدیران و نمایندگان استان مازندران به افکار عمومی نگران استان، می‌گویند چیزی نیست و سد فینسک احداث نخواهد شد . با فینسک بیابانی شدن مازندران آغاز می‌شود / دست‌درازی سمنان به منابع آبی بالادست مازندران و سکوت آب‌منطقه‌ای استان / یکی «آب منطقه‌ای مازندران» را بیدار کند ! / مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای سمنان: تخصیص آب «سد فینسک» برای استان سمنان ابلاغ شد / مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران : سکوت !!!!
شمال نیوز : با احداث تونل، آب چشمه روزیه را به سمت سمنان منحرف کردند و تلار را خشکاندند و امروز هم چشم به اسبه‌رو تیز کردند و هنوز هم مدیران و نمایندگان استان مازندران به افکار عمومی نگران استان، می‌گویند چیزی نیست و سد فینسک احداث نخواهد شد .(ادامه)
وزارت خزانه‌داری آمریکا ادعا کرد که تحریم‌هایی را علیه یک شبکه ایرانی تامین‌کننده مالی «حوثی‌ها» (انصارالله یمن) را اعمال کرده است. آمریکا مدعی تحریم یک شبکه تامین مالی ایرانی انصارالله یمن شد
وزارت خزانه‌داری آمریکا ادعا کرد که تحریم‌هایی را علیه یک شبکه ایرانی تامین‌کننده مالی «حوثی‌ها» (انصارالله یمن) را اعمال کرده است.(ادامه)
ایران در حملات یمنی‌ها نقشی ندارد/ امروز سخن از چگونگی خروج آبرومندانه آمریکا از جنگ غزه است/ جزئیات روند عادی سازی روابط ایران و مصر / اینکه کشورهایی به جای فلسطینی‌ها تصمیم بگیرند خطایی است که توسط آمریکا و متحدانش صورت گرفته است....(خبر)
(ادامه)
کاخ سفید اظهارات ایلان ماسک مالک شبکه اجتماعی ایکس را «ترویج نفرت انگیز یهودی ستیزی» خوانده و محکوم کرده است کاخ سفید اظهارات ایلان ماسک را محکوم کرد
کاخ سفید اظهارات ایلان ماسک مالک شبکه اجتماعی ایکس را «ترویج نفرت انگیز یهودی ستیزی» خوانده و محکوم کرده است(ادامه)
نخستین سخنرانی دبیر کل حزب‌الله لبنان بعد از عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه)  به مناسبت گرمیداشت شهدای راه قدس برگزار شد. 
تصمیم طوفان‌الاقصی و اجرای آن ۱۰۰ درصد فلسطینی بود/ وارد جنگ تمام عیار علیه اسرائیل شده ایم/ نبرد علیه اسرائیل مقدس و مشروع است/ احتمال گسترش جنگ از جبهه لبنان وجود دارد(خبر)
نخستین سخنرانی دبیر کل حزب‌الله لبنان بعد از عملیات طوفان الاقصی در ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) به مناسبت گرمیداشت شهدای راه قدس برگزار شد. (ادامه)
با دریافت مجوز از سوی یک شرکت بلژیکی، ساخت و ساز در اولین جزیره هوش مصنوعی جهان اکنون می‌تواند طبق برنامه پیش برود اولین جزیره هوش مصنوعی جهان مجوز دریافت کرد
با دریافت مجوز از سوی یک شرکت بلژیکی، ساخت و ساز در اولین جزیره هوش مصنوعی جهان اکنون می‌تواند طبق برنامه پیش برود(ادامه)
معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران از برگزاری رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۲ ارتش با حضور نیرو‌های چهارگانه ارتش خبر داد. رزمایش مشترک پهپادی ارتش امروز برگزار می‌شود
معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران از برگزاری رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۲ ارتش با حضور نیرو‌های چهارگانه ارتش خبر داد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - شنبه ۸ مهر
روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر سفر رئیس جمهور به اصفهان و افتتاح ۱۰ هزار واحد مسکن مهر پردیس پس از ۱۰ سال پرداخته‌اند.(ادامه)
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه منابع مالی با برجام هم آزاد نمی‌شد گفت: منابع مالی آزادشده ایران در بانک‌های قطری است و زیر کلید بانک مرکزی قرار دارد. منابع مالی آزادشده ایران با برجام هم آزاد نمی‌شد
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه منابع مالی با برجام هم آزاد نمی‌شد گفت: منابع مالی آزادشده ایران در بانک‌های قطری است و زیر کلید بانک مرکزی قرار دارد.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۹ شهریور
روزنامه های امروز به موضوعاتی نظیر قدردانی رهبر معظم انقلاب از عملکرد دولت و تاکید بر توجه به معیشت مردم در دیدار اعضای هیات دولت پرداخته‌اند.(ادامه)
شمال نیوز :  یک استاد دانشگاه گفت : برابر این پروتکل‌ها باید همه موارد دیده می‌شد تا پرورش‌دهندگان راغب به سرمایه‌گذری می‌شدند و یکی از این موارد، زدن اسکله بود که تا امروز صورت نگرفت و از سال 93 استانداری مازندران مصوب کرد سه اسکله برای این کار بزند اما امروز حتی یک اسکله نداریم. زیان میلیاردی پرورش‌دهندگان ماهی در قفس مازندران در میان بی‌توجهی مدیران !
شمال نیوز : یک استاد دانشگاه گفت : برابر این پروتکل‌ها باید همه موارد دیده می‌شد تا پرورش‌دهندگان راغب به سرمایه‌گذری می‌شدند و یکی از این موارد، زدن اسکله بود که تا امروز صورت نگرفت و از سال 93 استانداری مازندران مصوب کرد سه اسکله برای این کار بزند اما امروز حتی یک اسکله نداریم.(ادامه)
رئیس‌جمهور روسیه در نشست گروه بریکس از واژه فارسی «خلیج فارس» برای توصیف نقش توسعه مسیر‌های بین قاره‌ای استفاده کرد. استفاده پوتین از واژه خلیج فارس در سخنرانی خود در بریکس
رئیس‌جمهور روسیه در نشست گروه بریکس از واژه فارسی «خلیج فارس» برای توصیف نقش توسعه مسیر‌های بین قاره‌ای استفاده کرد.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تحقق وعده دولت سیزدهم در ایجاد یک میلیون شغل سالانه تاکید کرد و گفت: طبق طرح جدید بر اساس شاخص‌های اقتصادی دهک بندی‌های یارانه مجدد بررسی و به مردم اعلام می‌شود. دهک‌بندی‌های جدید یارانه اعلام می‌شود / سالی یک میلیون شغل ایجاد کردیم !
شمال نیوز : وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تحقق وعده دولت سیزدهم در ایجاد یک میلیون شغل سالانه تاکید کرد و گفت: طبق طرح جدید بر اساس شاخص‌های اقتصادی دهک بندی‌های یارانه مجدد بررسی و به مردم اعلام می‌شود.(ادامه)
با نزدیک شدن به شهریور و آغاز سفرهای تابستانی، بسیاری از خانواده، گروه ها و دوستان راهی شمال کشور می شوند. اقامت و کمپ زدن در جنگل ها و کوه های گیلان و مازندران می تواند سبب آرامش خاطر مسافران شود اما نباید از خاطر خطرناک ترین مارهای شمال/ در کدام شهر گیلان و مازندران احتمال مارگزیدگی بیشتر است؟/ مارهای سمی این ویژگی های ظاهری را دارند
با نزدیک شدن به شهریور و آغاز سفرهای تابستانی، بسیاری از خانواده، گروه ها و دوستان راهی شمال کشور می شوند. اقامت و کمپ زدن در جنگل ها و کوه های گیلان و مازندران می تواند سبب آرامش خاطر مسافران شود اما نباید از خاطر(ادامه)
با پیدا شدن لاشه یک قلاده فُک خزری تلف شده در ساحل جویبار تعداد لاشه‌های کشف شده این گونه جانوری در این ساحل به دو قلاده رسیده است کشف دومین لاشه فُک خزری در ساحل جویبار
با پیدا شدن لاشه یک قلاده فُک خزری تلف شده در ساحل جویبار تعداد لاشه‌های کشف شده این گونه جانوری در این ساحل به دو قلاده رسیده است(ادامه)
سه نونهال جویباری عصر دیروز در آب‌های ساحلی گلدشت جویبار غرق شدند و جان خود را از دست دادند. مرگ سه نونهال در دریای جویبار
سه نونهال جویباری عصر دیروز در آب‌های ساحلی گلدشت جویبار غرق شدند و جان خود را از دست دادند.(ادامه)
شمال نیوز :  دست اندرکاران شرکت صنایع پتروشیمی مازندران روز سه شنبه با برنامه ریزی از سه نقطه ساری، نکا و بهشهر بیش از 80  خبرنگار از رسانه های مختلف گروهی را به محل اجرای این صنعت مادر دعوت کرده و به پرسش های خبرنگاران پاسخ دادند.


خبرنگاران استانی و کشوری قانع شدند / نماینده سهامداران : اینجا میانکاله نیست ، « حسین آباد » است ؛ 5 کیلومتر هوایی و 15 کیلومتر زمینی با میانکاله فاصله دارد/ تبعیت از قانون در اجرای طرح پتروشیمی+ تصاویر
شمال نیوز : دست اندرکاران شرکت صنایع پتروشیمی مازندران روز سه شنبه با برنامه ریزی از سه نقطه ساری، نکا و بهشهر بیش از 80 خبرنگار از رسانه های مختلف گروهی را به محل اجرای این صنعت مادر دعوت کرده و به پرسش های خبرنگاران پاسخ دادند. (ادامه)
محمدمبرا الزامات توسعه مازندران؛ منابع، قوانین یا نگرش ؟(يادداشت)
محمدمبرا(ادامه)
تلاش ایران و روسیه برای دور زدن تحریم‌ها در قرارداد ریلی روسیه و ایران موجب نگرانی شدید آمریکا شده است. واکنش آمریکا به قرارداد ریلی روسیه و ایران
تلاش ایران و روسیه برای دور زدن تحریم‌ها در قرارداد ریلی روسیه و ایران موجب نگرانی شدید آمریکا شده است.(ادامه)
رئیس جمهور گفت: به حاکمان افغانستان اخطار می‌کنم، حق‌آبه مردم سیستان و بلوچستان را به فوریت لحاظ کنند. اخطار جدی رئیسی به مقامات افغانستان
رئیس جمهور گفت: به حاکمان افغانستان اخطار می‌کنم، حق‌آبه مردم سیستان و بلوچستان را به فوریت لحاظ کنند.(ادامه)
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در دیدار با وزیر کشور عراق با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بر اساس یک استراتژی متوازن با مواد مخدر مبارزه می کند، گفت: این استراتژی در برگیرنده مبارزه با عرضه مواد مخدر در .... کشف بیش از ۷۰۰ تن موادمخدر و روانگردان در سال ۲۰۲۲ توسط ایران
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در دیدار با وزیر کشور عراق با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بر اساس یک استراتژی متوازن با مواد مخدر مبارزه می کند، گفت: این استراتژی در برگیرنده مبارزه با عرضه مواد مخدر در ....(ادامه)
شمال نیوز: یک فوتبالیست مازندرانی به دلیل سکته قلبی در حین مسابقه جان خود را از دست داد.




مرگ تلخ فوتبالیست جوان مازندرانی در جریان بازی ؛ امیرحسین شیرچی در ۲۳ سالگی درگذشت+ ویدیو
شمال نیوز: یک فوتبالیست مازندرانی به دلیل سکته قلبی در حین مسابقه جان خود را از دست داد. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 21 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.